تشخیص چسب اصلی 123 میتراپل

تشخیص چسب اصلی میتر اچل از تقلبی

تشخیص چسب اصلی 123 میتراپل

چگونه چسب اصلی یک دو سه میتر اپل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

همانطور که قبلا گفته بودیم چسب اصلی یک دو سه میتراپل یکی از محبوبترین برند ها در ایران است و دلیل این محبوبیت به خاطر کیفیت بالای این چسب و مزایای بی شمار دیگری مثل سرعت و قدرت چسبندگی این محصول می باشد.

با توجه به این موضوع متاسفانه در بازار بعضا نمونه های تقلبی این محصول مشاهده شده است، به همین منظور در این متن تلاش شده است تا کمک کنیم که چگونه بتوانید از اصلی بودن چسب یک دو سه میتراپل در هنگام خرید اطمینان حاصل نمایید.

محتوای این متن نه تنها به شما کمک خواهد کرد که بتوانید چسب اصلی یک دو سه میتر اپل را را از نمونه تقلبی آن تشخیص دهید بلکه می تواند در خرید انواع محصولات و کالاهای دیگر یا مشابه معیار سنجش اصالت کالا باشد.

مواردی که باید برای تشخیص اصالت چسب مورد بررسی قرار گیرند:

چسب اصلی یک دو سه میتر اپل را می توان به طرق زیر شناسایی کرد:

  • بررسی بسته بندی
  • کیفیت چسب
  • قیمت چسب
  • لوگوی برند
  • فروشنده
  • بررسی شکل و اندازه چسب
  • بررسی برچسب های اطلاعاتی

بررسی بسته بندی:

بررسی بسته بندی چسب اصلی یک دو سه میتر اپل می تواند یکی از راههای تشخیص اصالت آن باشد،بسته بندی محصول باید عینا شبیه و مطابق با بسته بندی اصلی باشد.اگر بسته بندی محصول با بسته بندی اصلی متفاوت باشد، بیانگر این است که محصول تقلبی است.

لطفا به عکس زیر توجه کنید، که نمونه اصلی کارتن با نمونه تقلبی مقایسه شده است.

چسب اصلی یک دو سه میتر اپل

کیفیت چسب:

بررسی کیفیت هم در این زمینه می تواند معیار خوبی جهت شناسایی اصالت چسب اصلی یک دو سه میتر اپل باشد. قدرت و سرعت چسبندگی، و زردن نشدن از مزایای این چسب به شمار می آیند.

اگر غیر از این موارد بود احتمالا این محصول اصلی نیست.

قیمت محصول:

قیمت چسب اصلی یک دو سه میتر اپل یک میانگین قیمت مشخصی در بازار دارد، اگر قیمت این چسب پایین تر از از میانگین ها بود، احتمال دارد محصول اصلی نباشد.

لوگوی برند:

لوگوی برند روی بسته بندی و چسب باید به صورت واضح و با کیفیت بالا باشد، بررسی کنید که آیا لوگوی برند دقیقا با لوگوی برند اصلی یکسان است یا خیر؟ در تصویر زیر ببینید که لوگو چگونه بر روی چسب اصلی هک شده است.

فروشنده چسب:

از فروشنده های معتبر و مطمئن خرید کنید. در صورتی که از فروشنده های نامعتبر و ناشناس خرید کنید احتمال اینکه محصول اصلی نباشد بیشتر است و استفاده از محصولات تقلبی می تواند بسیار خطرناک باشد.که مجموعه ما با گارانتی اصالت کالا این کار را برای شما آسان نموده است.

شما با خیال راحت می تواند هم از جهت ضمانت اصالت محصول و هم به جهت مناسب بودن قیمت چسب 123 میتراپل-400 میل-محصول کشور ترکیه را از فروشگاه ما تهیه نمایید.

بررسی شکل و اندازه چسب:

شکل و اندازه و طرح چسب، باید عینا مطابق با نمونه اصلی چسب یک دو سه میتر اپل،باشد که اگر غیر این باشد، احتمال دارد چسب شما نمونه تقلبی باشد.

بررسی برچسب های اطلاعاتی:

برچسب های اطلاعاتی باید با کیفیت بالا و بدون هیچ خطایی باشد، شما می بایست بررسی کنید که که اطلاعات روی برچسب ها به درستی درج گردیده باشد. این اطلاعات می تواند شامل: نام، آدرس، تاریخ تولید شرکت و انقضا، مهر تایید کیفیت شرکت و … می باشد.

چسب اصلی یک دو سه میتر اپل

با توجه به موارد فوق، شما می توانید از چسب اصلی یک دو سه میتراپل یا به عبارت دیگر از اصالت این چسب اطمینان حاصل کنید و از خریداری محصولات غیر اصلی و تقلبی جلوگیری کنید.

گرچه این مواردی را که در این محتوا اشاره کردیم یک راهنمای کامل هستند و می توانند به شما در تشخیص اصالت این کالا کمک کنند ولی همانطور که پیشتر بدان اشاره نمودیم، همیشه بهتر است از فروشنده های معتبر و مطمئن خرید کنید.

ما به شما اطمینان خواهیم داد که کالایی که در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم، با کیفیت بالا و مطابق با توضیحات و مشخصات فنی درج شده در سایت ما هستند.

ضمن اینکه، تمام کالاهایی که از طریق سایت ما خرید می شوند، تحت پوشش قوانین مربوط به حقوق مصرف کننده قرار دارند و شما با خیال راحت می توانید از خدمات سایت ما بهره مند شوید.